lördag 6 december 2008

Idag kommer Elenor.


Tagen Valborg 2008 (:

Idag kommer Elenor hit, hennes buss skulle vara inne 12.40
så efter det kommer hon knallandes hit till mig ^.^
Vi har ganska mycket planerat som vi ska pyssla med, ska bli kul.
Bland annat fota, trasha jeans och se på film (:
Sitter just nu med första kaffet medans jag försöker svara på
allt jag fått inne på deviantART under timmarna jag har sovit.
Det blir bara mer och mer för var dag som går,
det är kul att vara uppskattad :D
Ska försöka hinna plocka upp lite innan hon kommer också,
behöver inte se helt åt helskotta ut i mitt rum faktiskt LOL.
Köket tänker jag inte bry mig om för Stampe kommer ändå ha ut
sin jäkla pinnar över hela golvet igen inom 5 min xD
Vi ska inte ens tala om hur det ser ut
efter han brytit sig in i hö påsen...
Han har hö i sin bur, alltid som det ska va,
men ändå ska han ha det i påsen.
Nej ni, surpla i mig kaffet och sen göra igång kanske =^.^=


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: