söndag 7 december 2008

Irriterande värre.



Jag är sjuk.
Jag känner mig allmänt skruttig och det ilar i kroppen,
feber antagligen.
Så Elenor var tvungen att åka hem idag istället för imorn :(
Dock ska jag till henne i veckan som kommer då vi ska fortsätta (:
Så är inte helt och hållet borta i varje fall, bara en paus så att säga.
Känner mig fortfarande lite elak .___. Men vad gör man ?

Syrran & Peter bjöd över mig för att äta där och sen se Silent Hill.
Jag ville verkligen
men jag pallar knappt röra mig runt i lägenheten just nu.
Så jag blir hemma, ska göra en kopp te snart
och sen bädda ner mig i soffan.
Ska titta på film med Stampe
som lär ligga i famnen och gosa gärnet.
Han är fullkomligt överdrivet sällskaps sjuk idag,
han springer runt fötterna
hela tiden när jag går, står eller ja...sitter.
Knäppa skitunge faktiskt xD

Håller på ladda upp en liten video av det på YouTube just nu.

Nej ni, fixa te om jag pallar
sen bädda ner sig var det.



Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

nej du behöver inte alls känna dig elak eller så. Det är ju lixom inget att rå för att du blev sjuk. Vi tar och ses en annan dag :3 Det är lugnt ^^ Krya på dig <3

Kitten sa...

Svar: jag vet men ändå xD Yes we are, jag längtar :D Tack tösen <33