torsdag 18 december 2008

Hidden Kingdom.


There is a Hidden Kingdom locked away somewhere.

Jag är så nöjd så jag njuter varje gång jag tittar på bilden (:
Kanske låter självkär men man ska kunna ge sig själv beröm
när det gäller kretivt arbete annars är det ingen ide helt enkelt.
Varje gång jag ser bilden hör jag melodin som inspirerade bilden.
Det är underbart när det blir så.

Men jag ska sova nu, deviantART tog längre tid än jag trodde
för fotomanipulationen väckte visst upp fler människor xD
Som hade en bunt frågor om både det ena och det andra...

God Natt.


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Den blev så himla bra Stumpan. Du är så duktig och är jätte stolt över dig! <3333

Kitten sa...

Jens: Aww, thank you baby <3

Anonym sa...

Vilken häfitg bild!:) Inspirerar fantasin:)