onsdag 17 december 2008

Äntligen bestämt mig ?

Efter mitt förra inlägg började jag tänka lite.
Tror fan jag bestämt mig vad för poster jag vill
ha på den väggen som ska va "smått" centrum.
Victoria Frances ger mig lugn och inspiration.
Så varför inte ha min absoluta favorit av hennes konstverk ?

Angel of Death


Den finns på discshop.se för 129 kr vilket enligt mig är billigt.
Ska nog ta ett snack med mamma om det, en tidig julklapp (:
Så kan jag betala ram osv själv när jag har pengar till det ^^
Men samtidigt, Wookie har fullt av hennes verk på sina väggar xD
Så vill inte vara copycat...fast jag gillade henne först faktiskt :O
Och han har inte Angel of Death hehe.
Vi får se.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Om jag förstår bilden rätt är det som om kissen i hennes famn där är död, det gör ju bilden jättesorgsen ._. Om den samtidigt heter "angel of death", så det var min första tanke. Men den är jättefin ändå :3

Kitten sa...

Elenor: Yep, pretty much o.o Men sorgsna, panikslagna och mörka bilder tilltalar mig xD Och Victorias konstverk är så underbara :*