måndag 22 december 2008

I'm ignoring it like hell.



Feber, hosta, harklande och nysningar.
Något jag glömde ? o.0
Just det, min näsa är som ett vattenfall...
Usch, inte igen. Men visste redan i helgen att
det var på ingång igen...Är ju jul i övermorgon.
Man kan ju inte bryta traditioner vett ni.

Men jag har valt att total ignorera skiten.
Det kan bara ta sig någonstans och dö nu !!

Ikväll kommer vår gran som mamma skriker om lyckligt än.
Jag tänker bara på alla barr som kommer hittas under
hela nästan år...Och doften .__.
Okej, gran doftar väl gott men med födelen
att man kommer ifrån det också haha.

Syster-Yster & Peter kommer hit imorgon.
För vi systrar ska klä granen medans pappa fixar julskinka.
Det är tradition så får väl se om det blir ABBA istället för julmusik
i år igen...för vi äger inte precis mycket julmusik o.o

Hoppas bara nu att skiten håller sig på den nivån den är
på just nu, för det kan jag palla med faktiskt.
Fan om Wookie har smittat mig mer,
han var här igår och hans hals ser inte fin ut...
Vi får väl se om det blir kryddning på sjukheten o.o


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Wookie är oskyldig, jag är aldrig sjuk och smittsam, speciellt inte något som har med halsen att göra *host* :)

Kitten sa...

Svar:haha, just nu är du oskyldig men blir det värre så är det du xD