måndag 22 december 2008

Lyckligt (O)medveten.

Hehe, jag vet om en av mina julklappar :D
Mamma var osäker på en av dom så hon ringde och frågade.
Dock lovade jag att glömma bort det och inte veta om det.
Så jag är lyckligt (o)medveten angående detta.
Psst, det är en skinnjacka som jag velat haft ett bra tag.

Innan jag glömmer bort det idag så vill jag tacka Elenor
för det fina julkorten som kom idag. Tack gumman :D
Jag själv är urdålig på sånt där så förlåt att ingen får något...
Ni kan alla få en stor och lång kram istället :O

Jag hoppas verkligen på en extern hårddisk under granen.
För min dator är...seg som tusan och irriterande på grund av det.
Jag har för mycket på båda mina hårddiskar för att den ska vara "bra".
Så en extern hårddisk är mer än välkommen, vilket pappa vet.
Han frågade i helgen vad jag önskar mig mest på listan.
Visst, en plattskärm skulle vara underbart på olika sätt
men prioterar faktiskt en extern hårddisk just nu.
Så håll tummarna både för mig och min stackars kompis datorn !!

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

så bra att det kom fram :D Det gör inget, jag är bara lite mer engagerad än vanligt i år så jag skickade kort till alla som betyder ngt <3 Ville inte missa julkorten i år :3

Kitten sa...

Elenor: Aww <3 Jag blev i varje fall jätteglad av det :D Man såg omtanken och "baktankarna" osv :) <3