onsdag 3 december 2008

Jag dör snart.

Jag hatar mensvärk.
Jag hatar mensvärk så starkt så det inte finns ord.
Jag ser nog döende ut just nu i varje fall...
Håret överallt över mitt ansikte efter svettningar efter smärtan,
helt döende ögonblickar då dom knappt är öppna, torra läppar...
Hm. Kan jag har legat hela dagen ?
Jupp, som fan att jag legat död hela dagen.
Har legat i min säng och pipit av smärta, haft panik och gråtit lite.
Sen på det har jag spytt av smärta, dött lite med kaninen som tog hand om mig.
Han lägger sig och vaktar och tvättar mig när jag inte är i form.
Jag hatar mensvärk så starkt .____.
Skulle vilja slippa hela skiten med det.
Barn känns ibland inte värt det är helveteskapet man har !!

Men som många säger, se saker ifrån den ljusa sidan :O
Ja det kan jag väl försöka med o.0
Det var ju trots allt värre för några år sen med skiten,
då jag svimmade av smärtan...Och det höll i sig i en vecka istället för en.
Jag låg till sängs i oförklarlig smärta i en vecka asså.

Jag skulle vilja hångla upp den som uppfann vetekudden
och naproxen för att tacka, det hjälper även om det bara är lite.

Nu ska jag försöka ta mig upp, lär ta en evighet D:
Sen ska jag parkera mig i pappas fotölj med en filt och nyvärmd vetekudde.
För att sen titta på My Little Pony.
Ja du läst


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: