onsdag 3 december 2008

Just fan...

...man ska ju se positivt på dagen, även såna som den här.

Mitt positiva idag är; Nytt Bleach kom idag :D

Nog fan hörni så tvinga jag mig igenom det nya avsnittet imorse
trots all smärta och panik över smärtan.
Jag ska dock se det igen senare när jag är lite klarare i huvudet.
Det är avsnitt 197, inte långt kvar till 200 nu =^.^=
Det var mest Byakuya vs Zommari idag men det var cool lugnt
för jag gillar se Byakuya slåss och det fick man hehe :D
Fick även smak på hur långt han är villig att gå för att vinna osv.
Man fick även se mer ifrån Kenpachi vs Nnoitra mitt i allt
vilket var mer än välkommet för min del :D
Blev nästan lite plutt när dom återvände till Byakuya *fniss*
Dock ingen hälso update med Grimmjow den här gången heller...
Är han död? Lever han? Kommer han överleva?
Många otåliga frågor som rinner över i mitt söta lilla huvud.

Så där, lite positivt i dagen gott folk.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: