tisdag 9 december 2008

Kollade lite Fakta då'rå.



Kollade upp lite information på biblotekets hemsida.
Verkar som man kan få nytt lånekort om man spärrar det gamla
och betalar en liten summa, stod dock inte hur mycket.
Elenor tror runt 20 kr vilket inte är alls farligt tycker jag (:

Står också att om man är skuldfri så får man låna.
Med andra ord borde jag kunna låna för alla mina skulder
ska vara 100% betalda. Det vet jag garanterat.
Max skuld är 200 kr och det är då man blir avstängd tills det är betalt.
Så verkar som jag kan låna böcker snart trots allt hehe ^^

Dock är de jag helst vill låna utlånade och är en lång kö...
Damn.
Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge (:
Så får väl låna alla böcker runt om dom så länge under väntan ^^


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: