tisdag 9 december 2008

Aj då, Stampe lilla...

Ni vet hur Stampe konstant hoppar runt mina fötter osv
så fort han får syn på mig ?
Det har blivit mycket värre kan jag säga för han springer
nu mycket närmare så jag knappt kan gå utan att snubbla.

Så jag sökte lite om det, verkar vara ett parnings beteende.
Så min kanin vill med andra ord para sig med mina fötter xD
... ... ...
Fast han gör inte ljudet som hanar gör ifrån sig när dom håller på så.
Jag slänge in ett inlägg på ifokus.se kanin forum och hoppas på svar.

Med andra ord, jobba hårt på mamma om kastrering av Stampe.
Jag är väldigt orolig för det bara för att han är ett smådjur och
har därför väldigt större risk att inte klara sig med nedsövning osv.
Sen se till att stygnen inte går upp efter, får ont i magen bara att tänka på det.
Men måste det göras så måste det !!
För det är bättre både för honom och oss.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: