tisdag 9 december 2008

Nam Nam Nam.


Nyligen sett klart på senaste Heroes, lika underbart som alltid.
Sylar fick mig att skratta högt mer än en gång haha.
Fucked up psycho, just my type of guy yo :*
Men han är psycho på ett sött disturbing sätt faktiskt :O !!

Jag har ätit lunch också (duktig kisse).
Men jag ska nu ta och bada ^.^

Kom på förut att big deal att gå på bio när jag är sjuk...
Jag måste lära mig hålla mig inne osv tills jag är 100 % frisk
annars lär jag åka på en värsting igen på mindre än en vecka .__.
Så ska ta en kort promenad sen istället,
jag måste ut innan jag går ihjäl.
Hade tänkt ta en sväng förbi bibloteket för att fixa lite
men till min förtvivlan har jag tappat bort mitt lånekort :(
Någon som vet om man kan kräva nytt av lee people of zee libary ?


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

När du säger det så.. Om du går dit och vill fixa ett nytt kort, säg att du tappat bort det gamla. Har för mig att det kanske kostar 20kr eller nått för ett nytt kort om man tappat bort det andra. Men du kan ju fråga iaf :)

Kitten sa...

Elenor: Okej, 20 kr är inte så farligt om det kostar xD Jag får fråga när jag kan ta en längre promenad utan att bli död timmar efteråt xD <333