lördag 20 december 2008

Lite Pics...


Syster-Yster satte klorna i mitt hår igår så det var stooort (:
Blev riktigt snyggt faktiskt, blev damn nöjd ^.^
Slängde även in en liten fråga om hon kunde styla mig till
min fotosession jag har planerad. Hon verkar inte emot det.


Jag och mamma, som aldrig vill vara med på kort xD
Men igår fick vi allt till det med skrattande dessutom :)


Jag och älskade storasyster =^.^=
Vi skrattade rejält igår innan jag drog iväg kan jag säga hehe.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

kolla in den här sidan föresten: http://japanexpo.se/?id=1 Vet inte om du redan kikat, men det är om det där konventet jag pratade lite om när jag var hemma hos dig senaste :3

Kitten sa...

Elenor: Jao, jag var inne och kikade lite sen tappa jag bort länken xD
Så tack :D <33