lördag 20 december 2008

Miaow.

Kom nyligen hem efter att ha fixat första
delen av alla julklappar, bättre sent än aldrig haha.
Har dock ca 4 st kvar att köpa.
Så ska inte slå in något förr än jag har alla (:
Tyvärr har jag inte ekonomi att köpa till alla i år .__.
Så dom som får innan årets slut är;
Mamma, Pappa, Malin, Peter & Wookie.
I och med att dom är mina närmaste kommer dom först.
Dock är mina föräldrar prompt emot att få julklappar lol.
Så funtar på att skippa dom i år...ta dom lite senare också o.o
För att ja...Mina pengar just nu räcker knappt till tre xD
Så var det med den saken.
Har dock ingen julkänsla alls än...


Sitter i photoshop där jag ska gör en ny fotomanipulation.
Har en del av bakgrunden klar än så länge så vi får se hur det blir.
Manipulationen har redan fått namnet The Guardian.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: