fredag 12 december 2008

Purrrrfect.



Purrrrrrfect Love.

Känner hur min förkylning börjar bli mycket värre,
hostandet börjar blir mer. Likaså snuvigheten .___.
Jag har mest haft feber och ont i kroppen i veckan,
inte så mycket förkyld.
Men idag när jag vakna, det känns som en
rejäl förkylning är på ingång.
Åter igen, tack så mycket pappa...verkligen...damn you xD

Mamma halvt bad mig, halv tvingade på mig att städa mitt rum idag.
Allt jag kunde tänka var;
"Eh? Jag kan knappt gå ut för det blir för mycket..."

Asså, tar jag en långpromenad med min krasslighet just nu,
då blir jag döende
upptäckte jag tidigare i veckan när jag gjorde precis den tabben xD
Så hur i helskotta ska jag ha energi
till att springa runt med en dammsugare?

Anledningen hon vill att jag ska städa idag är
för att Wookie kommer sen :D
Jag ska få min julklapp idag, wuuuuuaaaaayyyy !!!


Kunde inte sova inatt så jag rensade upp på deviantART.
Tog bort 50+ bilder i mitt galleri som jag inte vill ha där längre...
Dom var i mina ögon fula och äckliga
jämfört mot mina skapelser nu för tiden.
Så därför rök dom bort helt enkelt.
Ska uppdatera några idag osv också.

Men just nu ska jag hälla i mig mitt kaffe och se klart på Gossip Girl,
håller på att se om första säsongen av Gossip Girl ^.^

För övrigt så köpte jag Batman - Dark Knight igår på DVD :O
Jag kunde inte hålla mig till att få den under granen, så köpte den.
Jag kunde inte låta bli xD


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: