fredag 12 december 2008

Det var tider (:


Tagen med min analoga systemkamera år 2006.

Visste ni att jag har jobbat väldigt mycket på Nyköpings katthem ?
Jag saknar det ibland, väldigt mycket. Kela med kissar och leka med
dom varje dag, det var inte ett dåligt jobb kan jag ju säga haha.
Även om jag nu inte fick betalt, så var det mer än värt det (:
Sitter just nu och uppdaterar bilder i mitt deviantART galleri ^.^
För att...jag kunde inte ens beskära snyggt för ett par år sen HAHA.
Så det behövs för att jag ska känna mig nöjd nästa gång jag går
igenom hela mitt galleri på den sidan ^.^

Tagen med min analoga systemkamera år 2006.

Måste dock börja klä på mig osv snart, sitter just nu i myskläder haha.
Jag gör alltid det när jag är hemma mer än en timme.
Vad är det för mening att mysa upp vid datorn eller liknande i jeans
när man kan sitta i uber bekväma mjukisbyxor...? I don't get it.
Efter det kan jag sitta i lugn och ro med att redigera bilder tills
Wookie kommer över, han dyker upp runt 18.00 så är ett tag kvar.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: INGEN ANING : ) Därför jag skall testa dem nu :D