fredag 12 december 2008

Ultimate Happiness.


Som sagt så var ju Wookie över idag,
han åkte nyss hem till Laxne.
Jag fick min julklapp.
Och det är en underbar julklapp !!
Det är en Deluxe Collector Dark Knight, The Joker !!
Såna här samlar saker för mig är ultimat lycka att äga.
Den har intagit sin egna lilla plats i mitt rum på min byrå :D
För den var för stor för att få plats i min bokhylla.
Han frågade om det slog förra årets julklapp
som var Harry Potter samlar saker...

Och jag vet ärligt talat inte för comic och Harry Potter
är båda väldigt stora delar av mitt liv och går inte att jämföra.
Det ligger på samma nivå helt enkelt xD
Jag älskar den otroligt mycket, it's a new baby :*
TACK SÅ OTROLIGT MYCKET WOOKIE !!!
Det blir svårt att slå den här kan jag
ju säga direkt till alla andra.

En naken Sylar skulle vara det som slår det just nu.

Jag börjar bli trött för har inte sovit så mycket inatt.
Tänkte bada nu men tror jag slänger på en film och sen sover.
Hyrde film idag förresten :O
Det blev;
  • Batman Returns
  • Batman Forever
  • Batman and Robin
  • Reign of Fire
  • Die Hard
  • Die Hard III
Men nu ska jag surfa smått sen se på film.
Ciao och god natt !!



Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

du skiner på bilden som om det var självaste James Marsters bredvid dig! XD Åh men vilken fin present iaf, det var värt all väntan ;) Jag vill jättegärna se den där filmen han är med i ._.

Kitten sa...

Elenor: Haha, jo nästintill xD Såg nog dock ut så där hela tiden när jag hade James brevid mig förra året...pinsamt !! :O HAHA

Vi får slänga på den nån gång :D <3