måndag 8 december 2008

Skakar Galler.


For he is the light of my life
and more the you'll ever be.

Jag har kollat på film mesta delen av dagen.
Bara legat nerbäddad i soffan med Stampe och vilat.
Känner mig så älskad när han är med, vet inte varför.
Kan va för han tar hand mer om mig än jag tar hand om honom.
Eller för att jag älskar honom så mycket så det börjar bli farligt.
Med farligt menar jag att jag inte kommer överleva om han försvinner osv.
Det är bara...Han är en kanin och han är den enda som riktigt ser o.0
Han ser allt som inte någon annan ser, vilket är konstigt i slutändan.
Och därför håller jag inte med om att människor är smartare än "djur".
Men skit samma för ingen av er bryr er om mina tankar om det.

And I shall claim this world
as my own and when I do
You shall all tremble before me
For I am the Angel of Hell.

Sitter just nu och lyssnar på musik, för jag kan inte sova.
Hör hur Stampe ryster i gallret ute i köket för han hör mig och vill ut.
Hör hur Hades ryster i sin stege för han inte fattar den saken bättre.
Men han ska sova så det går icke, han var ju dock ute i fredags natt...
Men vill inte göra det till vana då mamma vill ha han i buren på nätterna.
Jag vill bara sova just nu, drömma lite och få bort min äckliga feber.
Men går det inte så går det inte och jag pallar inte ligga i sängen mer.
Blir jag uppe hela natten med mina egna tysta tankar so be it.
Usch, jag blir alltid nere när jag är mer eller mindre sjuk .___.
Föräldarna kommer hem imorgon, vet inte hur jag känner inom det.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: