måndag 8 december 2008

Anything at All...


Was it worth anything at all for you ?

Jag lyckades somna inatt, bra det för annars hade jag fått psykbryt.
Mamma ringde imorse runt halv åtta,
jag mumlade något svar till henne.
Minns att hon sa att hon skulle höra av sig under dagen
när dom var på väg hem till Nyköping ifrån Lund.
Så vi får väl se.

Måste diska och ut med sopor idag.
Annars blir jag nog halshuggen lol.
Vill inte mina ben bära mig till sopstationen kan jag ta dom imorgon.
Så länge det är diskat är det nog lugnt, kan man ju hoppas o.0

Stampe är knäppare och mammigare
än igår och alla dagar tillsammans.

Så han fick faktiskt hoppa in i buren igen förut,
i och med att jag inte fick
äta min lilla frukost ifred hur jag än gjorde...
Han får komma ut snart igen.

Nej, nu blir det jag som ringer mamma.
Vill veta ungefär när dom är hemma så jag vet hur bråttom jag har.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: