måndag 8 december 2008

Right Now.


Till death I wonder if there's any heroes left.
Quiet is kept won't hold my breath.


Sitter just nu i min mysiga underbara Wolverine tröja
och dricker gott Perisan Earl Grey te (:
Mamma ringde förut, innan jag hann, dom var då i Jönköping.
Jag har diskat, tog mycket kraft men nog fan gjorde jag det.
Duktig Kitten *klappar på huvudet*
Stampe log vid mina fötter medans jag diskade...
Händer typ aldrig, han sätter sig för det mesta under fåglarna
när vattnet börjar rinna alldeles för länge haha.
Ja, vi har fåglar ;) 3 st som tar upp sin egna del av vårt kök lol.

En sak som är nice att föräldrarna kommer hem är att det betyder
hemlagad mat haha. Jag kan inte laga mat for shit så jag har
typ levt på micromat och snabbmat senaste dagarna...
Gott ja men inte om det blir för mycket av det haha.

Nej, nu ska jag försöka sysselsätta mig
tills dom dyker upp här hemma.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: