måndag 8 december 2008

Tender is the fur, dying as you purr.

Dead I am the life, dig into the skin.
Knuckle crack the bone, 21 to win.

Sitter och dricker underbar julmust medans mamma fixar middag.
Det blir kassler med ris och beasås ikväll, nam nam med andra ord.
Hennes första kommentar förutom hej när dom kom hem var typ;
"Men gud, han är ju efter dig hela tiden !!"
Med andra ord var jag i köket med en kanin efter fötterna...
Jag har ingen julstämning över huvud taget, är som vanligt haha.
Den brukar komma runt en vecka innan jul som tidigast.
Jag är inte mycket för julpynt heller, så har inget i mitt rum.
Finns däremot stjärnor och adventstakar i hela lägenheten o.o
Till och med i mitt TV rum finns det en stjärna...damn it.

Vet inte vad som händer efter maten, lär ta ett tag att ens komma
ut ur köket. Med Stampe som kommer vara helgalen över det.
Han blir helt utom sig när han ser att jag är på väg därifrån :(
Lillpluttisen då !!


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: