måndag 8 december 2008

What is it ?? :O



Det blev TV tittande efter maten och kelning med Stampe (:
Så när han hoppade in för natten bäddade jag ner mig med andra ord.
Just nu sitter jag och surfar smått
innan jag ska slänga på en gammal favorit, filmen Remember the Titans.
Jag älskar den filmen till döds, så underbar.
Men även hemsk på vissa sätt dock. Men fortfarande underbar.

Såg på Wookies bilddagbok att min julklapp visst kom idag :O
Han har beställt något ifrån Amazon.com till mig
och känner jag honom rätt så kommer jag skrika högt av lycka,
som han sa jag kommer.
Men stora frågan i det hela, förutom vad det är förstås haha;
Slår det förra årets julklapp ?
Då jag fick ett Slytherin hår-set och Lord Voldemorts trollstav.
Jag grät av lycka efter jag hade öppnat julklappen
kan jag ju informera om.

Gud, jag är så nyfiken så jag får ångest snart för fan xD

Mamma tvingade mig även skriva en önskelista i år så nu har hon en.
Fast det var på det gamla vanliga sättet, bläckpenna och lapp haha.

Men nu ska jag se på Remember the Titans (:


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

J sa...

Åh, remember the titans är väldigt bra! Den hade jag nästan glömt