onsdag 7 januari 2009

Bleach Is All I Need.

Hemma igen (:
Det är svinkallt ute, kallare än jag trodde.
Jag passade på att köpa lite kuvert,
för dom är slut redan o.o
Jag behövde nya tills att jag kan åka
ut till Ö&B och köpa såna saker.
Vilket jag kan, denna vecka förhoppningsvis.
Ta bussen till bussstationen och sen gå dit,
sen ta samma transport hem ^.^

Bleach 201
[Nnoitra Releases! The Multiplying Arms]


Jag fattar inte att Bleach är uppe i över 200 avsnitt.
Och att jag följt det så otroligt länge nu mera o.o
Dagens avsnitt handlade om Nnoitra vs Kenpachi.
Man har fått smak av Kenpachi ganska mycket
i de två Bleach filmerna men holy shit vad
dom höll igen på hans krafter osv kan jag säga.
Han är ett monster som drivs av rå styrka.
Nnoitra börjar jag värma upp för...
Hans personlighet blir mer och mer intressant,
men hatar fortfarande vad han gjorde mot Grimmjow.
Men jag hejar på Kenpachi för han är en av mina
absoluta favoriter sedan långt tillbaka.
Avsnittet bestod i princip av fight.
Jag gillar såna avsnitt (:
Det är högt tempo alla 20 minuter av avsnittet.

Jag är urdålig på att ge recensioner på saker jag
är fullkomligt besatt av, som Bleach.
För jag är så hyper, överlycklig och fnittrig
så fort jag tittat på det, speciellt nya avsnitt.

Nu ska jag äta.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: