onsdag 7 januari 2009

Operation Anime Madness.

Det är dags att göra en omgång
"Se om favorit anime serierna."
I brist på nya med andra ord,
jag är skit kräsen när det gäller anime haha.

Så vi börjar med att se om Fruits Basket,
arbetar oss vidare till Gravitation och efter
det så kör vi på Hellsing, efter Hellsing blir det Ragnarök.
Har jag inte "tröttnat" efter dom ser jag om hela Bleach
ifrån avsnitt 1 till och med där jag är nu.
Gravitation är det typ ett år sedan jag såg om hela
serien...Ragnarök har jag inte sett på jag vet inte
hur jäkla länge för att vara ärlig haha.

Ska bli mysigt, har jag något som sysselsätter mig
under dom långa stunderna med rastlöshet :D

Har ni däremot tips på anime serier ni tror jag
skulle falla totalt för kan ni ju kommentera.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: