måndag 12 januari 2009

Bra Dag (:

Hela min dag har varit bra idag.
Inget utöver det vanliga har hänt men ändå
har den varit en bra dag och det gör mig gladare.
Det är så jävla skönt att jag kan gråta av lättnad.
Jag vet inte hur länge sen det gick en hel dag
utan att jag gråter eller annat.
Jag känner mig peppad efter denna bra heldag (:


Wookie kom ju hit idag till slut.
Vi åkte till Ö&B sen drog vi ner på stan (:
Där jag sprang och tittade lite, köpte inget (kors i taket).
Efter det så gick vi till Caffe Latte där vi tog oss en varsin
Mocka White, som är himmelskt god kan jag säga.
Det är som Latte Mocka fast med vit choklad.
Jag är glad att jag har Wookie, han är min bästa vän.
Tack för att du finns och allt du gör för mig.

Ikväll har jag sedan kollat på film.
Det blev först Iron Man (love it baby)
och efter det SATC filmen (love it too baby).

Och just nu surfar jag runt på LJ där jag försöker
hitta bra tävlings sidor för icons ^.^

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: