måndag 12 januari 2009

Love Me, Love Me...Say You Do.

Kom upp ganska tidigt idag (:
Satt ute i köket med Stampe dom ca två första timmarna.
Vi låg på golvet och myste gärnet, I love him so much.
Sen ringde syster efter 11.00 någon gång, vi pratade ett tag.
Sen ringde Wookie, så vi pratade en stund vi med.
Efter det ringde Linus, vi pratade i en evighet.
Så jag har spenderat största delen av dagen i telefon.

Malin och Peter var här och käkade middag ikväll.
Det var mysigt, åkte för ca en timme sen (:
Just nu har jag det stora dilemmat;
Att bada eller inte bada.

Jag har rensat bland mina miljontals textures & brushes idag.
Det tog ett bra tag kan jag säga men mycket skit jag inte
ens har använt en gång åkte bort ifrån datorn.
Så nu sitter jag och fyller på mitt förråd haha.

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Mest för att jag själv väljer att ha det så.
Men imorgon ska jag försöka komma ut lite (:
Jag behöver lite ifrån Euro Store...
Så blir nog en promenad dit ut o.0

Blogger vill inte ladda upp bilder igen just nu
av någon irriterande anledning...



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: