tisdag 13 januari 2009

Give Me Spring.


Jag vill ha vår.
Jag vill ha färg och sol utomhus.
Behöver inte vara så varmt, bara det är vår.
Enda nackdelen är att min allergi lär starta igen,
men det gör inget för det är värt det (:
Så ge mig vår !!

Har precis kommit in efter en lång promenad.
Gick förbi macken på vägen hem, köpte en latte.
Inte världens godaste latte men är drickbar.
Dock fick jag den gratis eftersom jag är stamkund,
det är fan nice haha xD
Jag hittar massa över nätet som jag vill ha.
Som jag vill köpa och använda gärnet.
Men jag har ju lovat mig själv att hålla på pengarna.
Så jag har haft ångest ett par dagar på grund av det.
Jag shoppar för att bli glad, det är min drog.
Så det är faktiskt lite tufft nu i början av det.
Men det är värt det i slutändan (:

Nu ska jag dricka upp min efterlängtade latte
och göra en ny batch av icons till LJ :D


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: