torsdag 1 januari 2009

Förvånad o.0

Jag är förvånad att jag faktiskt började
med allt jag skrev ner jag skulle göra förut xD

Det brukar alltid bli att jag sitter kvar vid datorn
eller så kommer jag på nåt annat som håller mig borta.
Men nog fan har jag rensat igenom min byrå, en av dom i varje fall.
Slängt och rensat kläder, jag har till och med tagit kort på en del
som faktiskt ska upp på nätet och säljas o.o Kors i taket !!
Jag ska ta kort på smycken och annat senare eller imorn.

Jag har rivit ut allt ifrån hyllavdelningen i garderoben,
hittade massa bra saker som jag kan använda till att
lägga smycken på eller annat som kan passa där.
Mina tights, knästrumpor, strumpbyxor, sjalar, skärp
och en del av mina smycket ska in dit bland annat.

Jag har även klätt om min minibyrå, det blev stor skillnad (:

Ni sitter alla med hakan i knät och är chockade, eller hur ?

Nu ska jag bada för min rygg tar livet av mig .__.
Efter det så ska jag börja fixa i min garderob lite mer (:
Alla mina klänningar, kjolar, byxor och blusar ska in dit idag.
Vilket kommer ge mycket mer plats i min byrå där alla mina
överdelar kommer att bo tillsammans med underkläder osv.
=^.^=

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: