torsdag 1 januari 2009

Ordning & Reda.

Dags för mission Ordning & Reda igen (:

Sist jag rensade bland mina kläder tog jag endast
bort sånt som är för smått eller som kunde slängas.
Jag ska ta upp det en nivå idag och ta bort sånt som
jag i princip aldrig använder, tuff uppgift för mig haha.
Men dom ligger bara och tar plats när jag aldrig använder det.
Så även om jag är kär i klädesplagget så ryker det.

Jag ska klä om min minibyrå också, där jag ska ha
saker som smycken, hårgrejer och annat smått.
Jag ska fixa till lite lådor (vanliga kartonger)
med samma dekorpapper som till minibyrån.
I dom ska jag ha mina sjalar, bälten och knästrumpor+tights.
Så jag ska med andra ord rensa ut min hyll avdeling i garderoben xD

Jag ska få ett litet system i mina kläder så de blir lättare att
välja ifrån, så man slipper leta efter "den kjolen" eller "den tröjan".
Jag ska börja med vad för sort det är, kanske blir efter färg också.

Jag ska även ge mig på min bokhylla.
Den har massor av plats där "skräp" ligger huller och buller.
Plats som jag kan använda till annat som behöver en plats.
Så ja, time to rensa där också...

Mycket kommer att slängas .___.
MEN, ska även sälja det som går hehe.

Nu ska jag ut först en sväng sen jäklar kör vi !! :D

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: