torsdag 22 januari 2009

Spiritual Bond.


Mesta delen av dagen har spenderats med
att göra absolut ingenting.
Och det har varit så jävla skönt (:

Just nu sitter jag dock och dricker Caffe Latte
medans jag gör mina icons till tävlingar.
Mest för att ha något att göra, men det är kul.

Raivynn min älskade vän har fixat en massa
Wolverine Origin gif's åt mig, så nu kan jag göra
fler animerade signaturer, woot woot.
Jag avgudar Raivynn.
Hon är en av de få som förstår vad jag pratar om
när jag diskuterar serier, filmer och mest av allt Bleach.
Hon gör mig alltid glad och skrattandes.
Önskar ibland att hon bodde här eller jag i Skottland.
Så vi kunde ta våra diskussioner över en fika eller nåt.
Hon är den av mina vänner som är mest lik mig inom
intressen så hon är ju faktiskt den enda som fattar.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: