onsdag 21 januari 2009

Yummy James Howlett :) <3

För er som just nu är väldigt förvirrade;
James Howlett är Wolverine aka Logan
ifrån comicen/filmen/serien X-men.
Det är hans födelsenamn.
Så oroa er inte, man måste vara väldigt nördig
för att ens veta om den detaljen om honom (:
Avslutade nämligen dagen med att
göra en animerad signatur av just honom.
Tyvärr är den för bred för att kunna visas här...
Så ni får helt enkelt gå hit och titta på den.

Dog en visst stora syster av dreggel nu ?

Bilderna osv är tagna ifrån trailern av den
kommande filmen Wolverine Origins.
Som jag ivrigt längtar till, har premiär 1 maj i Sverige.

Han är en av mina favoriter ifrån X-men.
En av de mest intressanta karaktärerna genom tiderna.
Jag menar, kan man hitta en mer komplex "person" ?



Fast ingen slår dock min älskade Gambit.
Remy LeBeau är Remy LeBeau liksom.
Han kommer alltid vara nummer ett hos mig (:
Alla andra karaktärer kan slänga sig i väggen.
Back off bitches, he's mine !! :D

Det var nördigheterna ifrån min vackra sida idag (:
Det är sjukt vad mycket som gör mig till en så kallad nörd.
Men som att jag bryr mig, jag är en stolt nörd !!

Thank you and good night.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: