måndag 19 januari 2009

The Winchester Boys <3

Kom upp runt 9.30 idag av att Linus ringde.
Pratade ett tag med honom sen satte jag mig
och kollade på gamla avsnitt av Supernatural.
Snyggingarna Jensen och Jared är aldrig en fel start.
Och damn vad små dom verkar i säsong 1,
nu när man är van vid hur dom ser ut i säsong 4.

Har även kelat sönder kaninen under tiden.
Jag har saknat honom över helgen och han mig.
Så han har inte haft något emot det precis haha.

Det snöar ute, det började dock inatt.
Så det är äckligt och kallt igen :(
Jag vill ha vår för tusan !!

Just nu sitter jag och dricker min Caffe Latte
som jag nyss gjorde till mig själv, alldeles själv.
Ska försöka få lite sålt idag faktiskt, I need the cash.
Funderar även på att "sälja ut" mina photoshop kunskaper.
Ni kan ju kolla in min lilla shop och hitta fynd om ni vill;
PoisonKittenShop


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: