söndag 8 mars 2009

Baka, Baka Kaka.

Var som sagt till min syster idag och bakade matbröd (:
Det var mysigt och jag lärde mig mycket nytt faktiskt.
Vi smakade så klart när första satsen hade svalnat
och fy satan i gatan vad gott det var !!
Ska definitivt göra fler här hemma nån dag i veckan.
Det är nyttigt bröd så pappa kan äta det trots sin diabetes ^.^
Jag var även till affärn med min syster.
Hon handlade hem mat och jag köpte en lite cola tills sen (:

Ronny var knäpp
Han skulle vara med hela tiden nästan,
helt galen när han busade också...
Det var tomt utan min älskade tös Lillan :(
Men jag bröt inte ihop som jag trodde jag skulle göra.
Men mer än en gång undrade jag var fan hon var,
man glömmer lätt när man är så van liksom...

Jag fick skjuts hem så Malin & Peter fikade hos oss.
Det var mysigt det med ^.^

Nyligen ätit middag så ska ta mig ett bad efter kaffet.
Efter badet ska jag se på älskade Twilight.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha :D nej, jag tror inte det är hjärskakning faktiskt :)