onsdag 11 mars 2009

Rotat i min Hjärna.

[...Bild är på väg...]
Idag hade jag mitt första "återbesök" hos min psykolog.
Det kändes skönt att få prata av sig rejält om allt möjligt.
Hon förstår mig så otroligt bra och jag litar på henne,
så jag är tacksam att jag fick komma till henne igen.
Vi lekte Sylar ifrån Heroes och petade runt i min hjärna.
Vi ska ha 3 möten till innan vi tar beslut.
Efter det blir det antagligen utredning.

Det har snöat non-stop sedan i förrgår nu och
det är äckligt kallt ute, massa vitt över allt.
Jag är trött på vitt !!
Jag vill ha fräger nu för guds skull, ge mig vår.

I måndags fick jag en ny mobil igen...
Jag visste inte om det, pappa bara "Här, är den här bättre?"
Och jag log som en tok x)
Det är en Sony Ericsson W380 and I love it :3
Pappa ska ta den andra jag fick i fredags,
så fick självklart inte två mobiler.
Så jävla bortskämd är jag inte faktiskt.


Jag var till Öppen Hand med mamma igår efter maten.
Jag hittade en svart väst, ett linne med rosett, ciggarett ask
och två små flaskor (till ett fotoprojekt jag arbetar på).
Hela kalaset gick på 80 kr, helt okej :D
Jag ska dit på tisdag kväll igen för att leta mer flaskor osv.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: