söndag 22 mars 2009

Beslutångest suger balle.

Jag hatar beslutångest så starkt.

Ska jag köpa siden bandet jag behöver för
att göra den där väskan osv.
Eller ska jag köpa Grimmjow figuren som jag
nästan grät av lycka ifrån när jag såg den...

Köper jag siden bandet så blir min väska klar
och jag har massa underbart av den kvar.

Köper jag Grimmjow figuren kommer jag
bli lika tokglad som ett barn på julafton.

Det mest "nödvändiga" är siden bandet...
Men fatta hur svårt Grimmjow figuren är att
få tag på när man bor i dåliga Sverige?

BAH, JAG BLIR GALEN !!

Share/Save/Bookmark

12 kommentarer:

Unknown sa...

Köp det du blir mest glav av stumpan <3333

Kitten sa...

Wookie: Men jag blir ju glad av båda x)
Fast mest Grimmjow...
Det lutar åt den rejält för jag menar DUDE WOHOO :O

Unknown sa...

Hehe välj den då, det andra låter som något som är lättare att fixa ändå :)

Kitten sa...

Wookie: Mjaaaaa, beror på urvalet i stan med sånt (:
Men verkar som en sån sak mamma kunde tänka sig att sponsra

Unknown sa...

Aha vad bra då är det ju lugnt :)

Då vet du vad du ska satsa på xD

Kitten sa...

Wookie: Ja & hoppas jag vinner auktionen med ett pris jag kan pröjsa LOL
För jag ska ha den jävlen !! >.<

Unknown sa...

Det får vi hoppas, vad ligger den på nu?

Kitten sa...

Wookie: 39 kr (40 kr om man budar assså) just nu, fortfarande inga bud :O
Så det ser ljust ut men vem vet, kommer säkert en jävel i sista minuterna på tis D: !!

Unknown sa...

Haha, det får vi inte hoppas, du kan få några kr av mig så du vinner :)

Kitten sa...

Wookie: Jag pratade med tjejen som säljer det i flera timmar igår x) Hon ska ta in Grimmjow plushie bland annat om nån vecka :O

I think I have it in the bad after my fangirling with her >.> mohahahahahaaaa

Unknown sa...

Hhaha nice, då får vi hoppas du får lite bleach saker hem då :)

Kitten sa...

Wookie: Jao, Grimmjow flyttar nog hem redan i veckan som det ser ut nu :3