fredag 20 mars 2009

GreyZone.



Sitter just nu och dricker kaffe medans jag
läser på två av mina favorit bloggar jag följer.
Det komiska är att båda är helt på franska...
Jag kan inte franska så jag förstår inte så mycket haha.
Men bilderna och allt som allt är så fint och mysigt !!

Jag hade en bra dag i onsdags och även igår.
Händer inte ofta kan jag säga.
Och idag är jag i en gråzon men det tackar och bockar jag för.
Det är skönt med lite semster ifrån skiten faktiskt (:

Elenor skulle ha kommit hit idag och sova över osv.
Men stackarn hade inte sovit något inatt :O
Så jag förstår att hon ville flytta på det,
inga sura miner ifrån mig tösen
.

Jag har börjar smått med fotografering igen,
jag tar baby steps just nu.
Men det känns skönt att det börjar släppa inom det.
Har även tagit upp dansen igen lite smått...


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooh vad är det för dans du håller på med.
Och foto är alltid bra, speciellt om man vill få ut någon känsla. Iaf för mig =)