tisdag 24 mars 2009

Dreams are Life.

Många tycker jag är jävligt negativ.
Och med all rätt, för det är jag faktiskt.
Men det är bättre att vara negativ för då blir
man inte besviken när allt skiter sig, som det alltid gör.
Så det är självförsvar helt enkelt, sluta klaga på det !!

Jag har sett flera av mina drömmar krossats till smulor
för att sen blåsa bort i en kall vind ifrån mig...
Varje gång har jag dött inombords, det smärtar faktiskt.
Enligt mig så är drömmar det som får oss att kämpa.
Förlorar man en dröm så förlorar man en bit av sig själv.

Det som gör saken ännu mer irriterande är när folk
faktiskt lever i deras dröm och klagar att dom gör det.
Jag vill bara greppa tag i nacken och dunka in dom i en vägg.
Jag skulle ge allt för att leva min dröm och där sitter dom och
tjurar för att dom gör det, inte okej helt enkelt, inte okej.
Skulle ni bli glada om jag klagade över att jag har
träffat James Marsters i England år 2007 ?
Nej. Ni skulle vilja strypa mig och kalla mig otacksam.

Så jag tänker fortsätta min negativa livsstil (:
För då blir jag inte besviken när allt fortsätter skita sig.

*tar ett djupt andetag*

Nu när jag har skrivit av mig lite kan jag meddela
att jag vann aktionen på Tradera och nästan äger
en 13 cm Grimmjow Figure *squeee*.
Jag säger nästan för jag väntar tills den har kommit
till mig innan jag säger att jag verkligen äger den.

Jag har varit hyper glad mesta delen av dagen
men just nu är jag bara less, jag sitter och hatar allt.
Jag vill bara gråta av frustration just nu, igen...

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: