fredag 27 mars 2009

Stan genom Snöstormen.

Idag hade mamma och jag en dag på stan.
Jag mötte upp henne efter 11 hos syrran ochs
sen drog vi ner mot staden våran till affärerna.

Vi har svurit åt snöstormen som har kommit hit,
skrattat åt saker vi inte visste vad det var.
Vi käkade lunch (jag&mamma fikade) med syster.
Sen fick vi mamma att köpa en jättefin tunika (:

Jag har äntligen hittat ett par leggings som är röda.
Jag har hittat modeller men färgen har varit fel, för mörk.
Men nu har jag mina illröda älsklingar, äntligen.
Jag fick även den finaste koftan på denna jord.
Den är marinblå, har guld knappar med dubbelknäppning.
Jag har ingen bild på den än men det kommer, tro mig.
Jag är så kär i den att den får mig att le varmt.



[Bättre Bild Kommer Snart]

När vi kom hem (runt 16.00) så kelade jag med Stampe
sen så sprang jag till posten för att hämta paket.
Och det var så klart min älskade Grimmjow figur som väntade.
Jag älskar den. Jag är så glad att jag faktiskt köpte den.
Jag kommer alltid att fnittra när jag tittar på den.
Jag vann den på Tradera och kalaset gick på 52 kr totalt (!).
Jag skrapar nu ihop till en Renji figur, wish me luck.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: