måndag 30 mars 2009

Isolering. Tradera is Heaven.

Solen skiner, himlen är blå och det är varmt.
Inte jättevarmt men man kan gå ut och röka
utan att behöva pälsa på sig med tjock vinterjacka.
Det gillar vi starkt, eller hur?

Jag har haft isolerings helg.
Ingen telefon, inget msn & inga besökare.
Det behövdes mer än vad jag trodde för jag
bröt ihop i fredags, grät ohejdat hela natten.
Men det känns bättre nu, batteriet är laddat kan man säga.
Så jag har en bra dag idag faktiskt, så otroligt skönt.
Vet inte om det är för jag tog tid för mig själv eller om
det är det fina vårvädret utomhus som gör det.
Antagligen en kombo av båda två.


Sitter just nu och dricker kaffe (som vanligt)
medans jag surfar runt på Tradera.
Vet inte hur mycket som finns på min minneslista
men det är många sidor kan jag säga haha.
Inga pengar men man vet aldrig, kan ju komma i tid
till någon av aktionerna så att säga så man får chansen.
Då är det ju faktiskt bra att ha dom sparade.

Ska börja sälja på Tradera själv snart har jag tänkt.
Så fort jag klurar ut hur fasen man betalar deras fakturor.
Jag är så otroligt misslyckad ibland med att fatta.
Elenor, hjälp mig igen för jag blir galen snart xD (?)

Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad skönt att det känns bättre, du var inte så jätte pigg när vi prata i helgen. :)

Hoppas allt gick bra med klockomställningen oxå, jag fick gå upp 0520 i morse (0620 ny tid) :(

Ta hand om dig, älskar dig <3333

Kitten sa...

Wookie: Jag är typ så där fnitter glad idag xD Jag fnittrar till helt utan anledning HAHA :D

Klockan ställdes om redan i lördags natt ;)


Right back at ya dude, lav ya <3

Unknown sa...

Aha vad bra nu blev jag glad när du är på sånt humör :D

Jupp klockan ställdes om i lördags natt men är idag man märker det på riktigt, Wookie är lik idag :(

Sitter nästan och somnar framför datorn på jobbet, ska ha möte sen vid 2 hoppas jag inte somnar då! xD

Unknown sa...

åh förlåt för jag ser det här lite sent xD Men ang. deras fakturor. Har du payson? Det är svenska "paypal" kan man säga och det är JÄTTEENKELT att betala traderas fakturor om man först är medlem där på payson :o