tisdag 14 april 2009

8 Mile. Projekt. Serier.

Tittade på 8 Mile efter jag hade tagit mitt kvälls-bad.
Den filmen är så underbart bra när man inte sett den på länge.
Måste nog tacka min syster imorgon när jag träffar henne.
Hon som fick mig att börja lyssna på Eminem för många år sedan.
Även henne jag såg filmen med på bio första gången osv.
Så imorgon ska jag tacka henne för det haha.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 23.00 för då börjar SATC.
Jag gillar Sex and The City. Suger avsnittet kan man alltid kolla kläderna ju.
Vi får dock se om jag sitter vid datorn hela den tiden på väntan.
Kanske ska ta och börja med mitt lilla projekt som vart på gång så
väldigt länge nu. Jag har äntligen grejer så jag kan börja smått, yaaay !!
och jag är ivrig att öka mitt förråd av tillbehör till det.
Jag har ögonen på en massa saker jag ska fixa till mig på ett eller annat sätt.
Har till och med redan planerat hur jag ska få ordning på allt när förrådet
har växt med satinband, knappar, spetsband och allt annat krims-krams.

Vi får se om jag pallar att fixa med länkar, kategorier och allt sånt till bloggen
innan jag går och lägger mig. Jag har även ett nytt Heroes avsnitt att se på.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: