onsdag 15 april 2009

Bleach Is All I Need.

Skulle ha käkat lunch med min syster idag men mina sömnproblem
gör sig läskigt påminda idag. Det tog mig nästan 2 timmar att samla
tillräckligt med styrka att ens komma upp ur sängen idag. Utmattad.
Så jag sitter här hemma, drömmer mig bort om att jag kan sova...

Det känns som om min kropp har gått på reservenergi i 2-3 månader
och att den håller på att ta slut också. Jobbigt är inte ord nog för det.
Många undrar nog nu varför jag inte söker hjälp hos läkare för det...
Anledning är att jag väntar på att få komma till Psyk där dom ska det.

Mina sömnproblem är kopplad till min ångest som i sin tur är kopplad
till min depression. Allt är kopplat som ett läskigt och jobbigt stort pussel.
Men det kommer bli bra till slut efter mycket kämpade. Det måste det.


Tittade på nya Bleach avsnittet som kom ut inatt. Fillers tog slut förra
veckan och dom är äntligen tillbaka på Hueco Mundo act !! Me like :3
Aizen var löjligt sexig. Gin var lika creepy som alltid. Ulquiorra var mjau.
Det hände ganska mycket men vill inte säga för vet att många i Sverige
som faktiskt vet vad det är inte har kommit så långt i anime serien haha.

Nya introt plus eftertexterna var nya (som vanligt vid sånt här) och bra.
Dock verkar min älskade Grimmjow ganska done for it, it's a sad moment.
Hoppas på att mina 2 nya Bleach figurer dyker upp idag, jag längtar efter dom.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Awww, min stackars lille kissemiss *kramar* <3333

Hoppas det iaf går bra med limmandet och du inte bränt dig än :)