onsdag 15 april 2009

Idag har jag...

  • Svurit över mina sömnproblem.
  • Tittat på nya Bleach avsnittet.
  • Kelat med Stampe i timmar.
  • Fnittrat lite med mamma över lunch.
  • Hämtat mina 2 nya Bleach figurer.
  • Tagit en långpromenad i det fina vädret.
  • Gjort rosetter och pysslat lite annat.
  • Blivit bränd av min onda nya limpistol. (AJ !!)
  • Sjungit med underbara Regina Spektor.

Den 21 Maj blir min lilla skitunge 1 år. Det känns som det var igår vi
hämtade lilla bebisen Stampe
hem till oss ju. Då var han 13 veckor.
Han var liten och naken med päls jämfört mot hur hans päls är nu.
Jag fattar inte att det har gått så fort, jag kan inte förstå !! För mig är
han fortfarande (och kommer alltid att va) min lilla bebis till skitunge.

Jag älskar morgon-kelet med honom. Jag älskar att ligga där ute på kvällen
med honom i famnen innan han ska få mat och nytt hö plus vatten. Jag älskar
hur han blir överlycklig när jag vart borta någon timme. Jag älskar hur han
sitter så fint bredvid stolen när man äter och tigger haha. My Precious Love


Men nu ska jag faktiskt ta och äta middag. Äter själv idag för pappa ska till
syster och klippa sig inför helgen. Efter maten så ska jag se på film faktiskt.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: