torsdag 16 april 2009

YouTube. Krig. Pirater.


Sitter och dricker te medans jag surfar för fullt på YouTube.
Jag letar efter nya DIY tutorial videos, tittar när jag hittar en
och om jag fastnar för det och vill prova lägger jag till den i favoriter.
Jag älskar YouTube !! Det finns så otroligt av så mycket olika saker.

Har hittat två olika rosetter jag faktiskt ska trixa ihop senare ikväll.
Min onda limpistol får ju inte vinna kriget mellan oss för tusan,
det brände mig nämligen inatt igen...på samma ställe. Vad är chansen?
Så nu är det krig :) Men jag ska vinna så heja på mig.

Jag tittade på Pirates of The Caribbean igår kväll, så ska se andra sen.
Så antagligen blir det tredje idag med annars blir det den imorgon.
Jag älskar dom filmerna. Dom har underbar humor, spänning och tårar.
Sen håller dom faktiskt rätt bra på orginal-legenderna runt pirater...
Vissa saker är väl ändrat men faktiskt till det bättre i vissa fall, kors i taket.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Bea sa...

*svar;*
jo, jag hoppas det.
men eftersom han har sin egen ö behöver han inte SPELA i karibien :<
han kan ju bara dra dit när han vill idiot.
vill också ha :<