söndag 26 april 2009

Godis för 56.50 kr.


Igår så var jag hos min syster. Vi åkte till godisbron efter affären
där jag köpte godis för 56.50 kr. Jag kommer ha godis i ett år...
Sen gjorde jag och syster mat, vi åt underbar god tacos. Så gott !!
Vi kollade även på "Dark Floors". En väldigt dålig skräckfilm, den sög.
Vi tittade & skrattade åt en komiker också, vars namn jag inte minns nu.
Lejonet Ronny låg däckad i soffan med inga bekymmer i hela kattvärlden.

Idag blir det nog pysslande och slappa för min del. Jag känner mig helt
matt på grund av allergin (som jag dör av snart). Jag nyser och snorar.
Men det man inte dör av ska visst göra en starkare. Jag ska bli Hulken.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad bra då har du godis för ett tag framöver, du verkar behöva det just nu. :)

jennifer, sa...

vilken oerhört söt kise. jag har en som ligger & sover bakom min dataskärm för tillfället