lördag 25 april 2009

En Bro Full Av Godis.


Idag ska jag till min Syster-Yster och Peter. Vi ska äta tacos, titta film
och vi ska även till godisbron :) Jag har inte varit ute på godisbron än.
Men det är vad det låter som, en bro fylld med godis. Eller halva hehe.
Vanligtvis är jag inte så mycket för godis men just nu när jag är mitt i
att sluta röka så är sött väldigt lockande kan jag säga. Det ska bli så gott.
Dom hämtar mig senare i eftermiddag. Peter håller på att mecka faktiskt.
Jag ska antagligen sova där också. Tar med mig grejer just in case.


Just nu dricker jag kaffe och surfar runt lite på Tradera (som alltid haha).
Jag har 3 auktioner just nu, som går ut den 27 april så passa på !!

Gud, jag är så röksugen så jag dödar någon snart D: !!

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Sofia sa...

Allt bra? :)

Sofia sa...

SV: Jodå allt är bra med mig (: