fredag 24 april 2009

Tankar, Planering & Längtan.


Idag har jag läst ikapp älskade bloggar, längtat efter att få se Wolverine,
deppat över att jag inte kan gå på Ballroom Rumble och fått mitt huvud
exploderat av alla ideer jag har samlat. Sen var klockan helt plötsligt nu.

Det är imorgon en vecka tills jag åker till Heron City med min Syster-Yster
och Peter för att se Wolverine (äntligen!!). Jag har äntligen hunnit ikapp alla
bloggar jag följer med läsningen och jag har kommit fram till att jag måste ta
och skaffa mig en bok, där jag skriver ner alla ideer jag har inom kreativt.

Jag hade tänkt att städa hela dagen idag. Ta en rensing igen. Men tiden rann
iväg fort när jag satt med det andra, som jag också fastnade i rejält. Men jag
ska ta och diska nu, efter det ska jag börja med städningen i varje fall. Jag måste.

Jag ska även fixa med kategorierna här på bloggen så det blir ännu mer ordning.
Efter det så ska jag fixa min engelska blogg som är otroligt stökig med ordningen.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter som det är full fart hos dig då, själv ska jag gå om 5-10 mins till tåget och åka hem och äta tacos (efter en tur till systemet och hämta ett paket på posten)!! :D

Du får ha de så kul ikväll, så hörs vi säkert på msn ikväll. <3333