tisdag 21 april 2009

Jag Har Fimpat.

Igår gjorde jag ett beslut som länge har vart på gång.
Jag bestämde mig för att sluta röka. Jag är trött på skiten.
Så när jag vaknade imorse så tömde jag mitt ciggarettpaket.
Jag slänge skiten i toalettet och spolade ner det. Jag kände ingen ångest.
De andra gångerna jag försökt sluta röka har jag haft ångest men just nu
så känns det annorlunda, så tror det blir bra det här. Har inte rökt sedan
igår kväll innan jag la mig då det också var min sista cigarett.
Jag har rökt i ca 10 år så ja, det är tufft och abstinensen märks av haha.

Mitt pushing-metod för att peppa mig själv just nu är nog pengar.
Alla mina pengar jag får in går direkt till ciggaretter. Så därför har jag i
princip aldrig några pengar i plånboken eller på mitt konto, trött på det !!
Men nu jäklar ska det bli ändring på det :)

Många tänker nog nu "Ja ja, vi har hört det där förut." men jag ska visa er.
Snart står ni där och känner er dumma när jag klarade av det, in your face.




Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vet det går bra för dig, får bara se till att inte reta upp dig närmaste tiden! xD

Lycka till älskling <3333

Kitten sa...

Wookie: Skjut mig D:
Jag kommer dö !!!!! X__X

Unknown sa...

Nope det kommer jag inte göra och du ska se att du inte dör :)

Kämpa på bara Stumpan!

baralaila.blogg.se sa...

Grattis!!