tisdag 21 april 2009

*skriker av frustration*

Jag håller på att tappa förståndet just nu på grund
av att jag är så röksugen så att jag skakar här hemma.
Så vi gör en liten lista som peppar mig, let's go !!

Det är bra att sluta röka för att:
  1. Det är inte hälsosamt, du får ett längre liv.
  2. Fatta hur mycket pengar som kommer finnas.
  3. Du har lagt ner minst 160 600 kr på cigaretter. (*dör*)
  4. Du kommer inte gå runt och lukta askkopp.
Det är vad jag kommer på, på rak arm just nu.
Och va i helvete, fy fan vad pengar !!
Det är bara ca summan också på vad jag lagt ner på skiten.
Jag allvarligt talat sitter och dör lite inombords just nu...
Det är antagligen mer eftersom jag köpte 3 paket (25 pack)
varje dag under ca ett års tid när jag var i min tonår (usch).

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vad pengar, det hade räckt till massor. Tänk såhär oxå.

Om du låter bli att röka ett år (räknar med ett paket om dagen).

46 par skor för 300 kr/st, då har du över till 1,5L Cola, 2 stora chipspåsar och några munkar att fira med.

27 fluffiga kattungar från katthem (500 kr/st), då har du över 370 kr att köpa lite mat åt dom oxå. :)

2 Bengalkisseungar om de kostar 5-6000 kr/st och får över 1870 kr till 3870 kr att köpa ett gäng med Nins för! :D

92 kjolar för 150 kr/st, då har du över till 1,5L Cola, 2 stora chipspåsar och några munkar att fira med. :)

Några exempel bara. :)

Kitten sa...

Wookie: I seriously died :O

Jag måste komma på något sparsystem lol.
Typ en viss procent av Tradera inkomster eller något 0.0