onsdag 22 april 2009

You can't hold me here forever.


God Morgon ! Jag sitter här helt söndertrött med rinnande öga.
Mitt vänstra öga är helt trasigt ifrån allergin, det är lite irriterande.
Jag har väldigt svårt att vakna idag (som igår) för jag inte fått min
morgon ciggarett haha. Men det vänder nog snart om några dagar.

Idag ska jag har mitt sista möte med min nuvarande psykolog.
Det är lite pirrigt måste jag säga men på ett konstigt bra sätt...
Jag har tid kl 10.00 så ska ta 9.15 bussen härifrån, jag är lat, okej.

Tittade på nya Heroes, avsnitt 24 "I Am Sylar", inatt innan jag la mig.
Och ja ni, verkar som min snutteplutt Sylar äntligen blivit co-co O.O
Mer än så säger jag inte för jag vet att vänner omrking mig inte är lika
långt in i serien som jag är. Vilket är plutt för jag vill diskutera men nån :(

Låg 120 kr på köksbordet idag, ifrån min kära far. Tack så mycket, pappa !!
Det är nog busspengar plus lite fickpengar (: Så jag ska sätta in 100-lappen
på banken innan jag går till psykologen, eller ja på vägen dit ^.^ Wohoooo !!
Första gången på år den inte går till två paket ciggaretter och en liten fika...
Och för er som typ höjer på ögonbrynet; 120 kr är mycket för en som inte
har någon inkomst alls. Så därför jag är helt wohoooo över den "lilla" summan.
Eller ja, har ju lite inkomst nu för tiden, tack vare Tradera och säljandet ^^

På tal på Tradera så har jag 3 nya auktioner uppe. Bland annat 2 nya kjolar.
Och på tal om Tradera igen...Hoppas min Bleach pin kommer med posten
idag :D Det är Ichigo och min 4:de Bleach pin jag fått tag på. 17 kr (frakt inräknat) gick hela kalaset på. Dom kostar väl en 30 kr nypris dom där små sakerna.

Share/Save/Bookmark

17 kommentarer:

Unknown sa...

Lite co-co är väl bara förnamnet är väl bara förnamnet att Sylar blev! :P

Duktig du är med att sluta röka! :D

Lycka till idag hos psykologen älskling så hörs vi ikväll <3333

Kitten sa...

Wookie: Man kan snacka allvarlig schizo-dom hos Sylar HAHA.
Stackars plutten, jag måste ta hand om honom :O hehe


Blev ingen psykolog idag, jag hade fattat fel med tid D: !!

Unknown sa...

Haha jupp verkligen, rejält schizo och inte bara 2 personer hela tiden, ibland kommer det fler han fastnar lite i oxå! :D

Aj då Kitten, du får väl slappa då istället idag <333

Kitten sa...

Wookie: Jag måste se om avsnittet sen för det blev så snurrigt med allt som hände xD
Men man kan nog säga att han snapped tills slut :O

Jao, ska iväg snart igen och posta lite (skicka iväg ansökningar)
Sen tänkte jag faktiskt städa (det odödlig "jag ska" haha)

Unknown sa...

Jupp verkligen, funderar på samma sak var väldigt hoppande mellan olika "karaktärer"! :D

Aha, vad bra får du iväg dom det är ju jätte bra. :P

Haha lycka till, i still need cleaning :)

Kitten sa...

Wookie: Jo, det är väl på tiden dom kommer iväg lol. Jag ser faktiskt lite fram emot att plugga just nu 0.0

Jag ska städa idag D: Lite i varje fall.
Nu ska vi motivera Kitten här...
Städa är:
- Jag hittar saker jag behöver.
- Jag får ut alla saker som ska säljas.
- Min allergi blir bättre minus allt damm.
- Jag får något att göra som får tankarna bort ifrån rökning.

Wohooo :O Verkar bra motivering höhö.

Men ska gå nu och posta xD

Unknown sa...

Aha det är ju bra du känner så. :)

ÄR ju bra du får bort tankarna från rökning, vi hörs senare älskling! <333333

Kitten sa...

Wookie: Jag höll på dö av röksugenhet till & från affärd D:
Första gången på typ 10 år jag inte röker på vägen...SCARY !!! :O

Jag ska dricka kaffe nu. Sen städa. Wahooo !!

Unknown sa...

Aj då vad jobbigt. Då förstår jag om det känns konstigt! :)

Oki vi hörs senare då stumpan, lycka till med städningen <3333

Kitten sa...

Wookie: Ja, men det är ett bra scary =)

Jag håller på med Tradera saker över mail med olika människor, så jag springer mellan datorn & städning+kaffe xD

Unknown sa...

Vad bra då. :)

Haha oki full fart då, bra du håller igång :P

Kitten sa...

Wookie: Jo, tackar min lyckliga stjärna att jag har bra kondition haha xD


Min Bleach pin kom idag :3

Unknown sa...

Bra du har fått tillbaka den du hade ju jätte dålig för ett tag sen :)

Kitten sa...

Wookie: Jo, den rymde hemifrån ett tag =)

Jag köpte nyss nya deko till mina pyssel :3 mihihihiii

Unknown sa...

Aha, det gjorde den, märkte jag när vi skulle fota i vintras när du knappt orka gå något alls. :)

Aha vad kul, då får du mer pyssel.

Förresten missa jag det där med att din bleach pin kom idag förut! xD

Kitten sa...

Wookie: Du borde skämmas som missar sånt :O
Jag fick även en Bleach relaterad present oxå på köpet *meoooow* :3

Jo, jag ska till Öppen Hand på lördag och leta pyssel supplies tänkte jag. Typ saker man kan designa om osv 0.0

Unknown sa...

Hahahaha, aj då du får väl straffa mig! ;P

Aha vad kul, du får slänga upp bild sen så jag får se. :)

Jaså då antar jag inte du kommer åka ut något på fredag till lördag eller så jag vet? Men kul du får saker att designa iaf! :)