onsdag 22 april 2009

Will The Rain Never Stop Falling...?


Idag har jag längtat efter sommaren då man går på djurparker med
Wookie, my dear beloved friend. Äta god thai mat på Kolmården.

Jag har köpt fina dekorationer till framtida hårsak designer på Tradera.

Undrat vart alla mina kläder som är spårlöst försvunna egentligen är.
Som min fina lila/grå randiga tunika som är så underbart fin. Jag hann
använda den en gång, tvätta den en gång och sen POFF så var den borta.
Det händer mig ofta och det tar mig ibland över ett år att hitta kläderna.
Som min tröja med snygga rosa elgitarrer...den har varit borta i evigheter.

Sen har jag saknat Lillan extra mycket idag, älskade babygirl, mitt ljus.
Kom in på en mapp med massa bilder på min sötnos och jag bröt ihop.


Men nu ska jag bege mig till Neverland. Jag ska titta på Peter Pan (2003)
Med den otroligt mumsiga Jason Isaacs som underbara Captain Hook.
Jag har älskat Peter Pan sedan jag var barn och det kommer nog aldrig
att släppa taget om mitt hjärta. Oh, the cleverness of me...



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: