söndag 19 april 2009

Jag mår äckligt illa.

Jag har haft huvudvärk hela jäkla dagen. Har den fortfarande.
Just nu sitter jag och mår fruktansvärt illa också efter en Treo.
Majoriteten har svårt för att svälja tabletter. Jag däremot har
väldigt svårt för brustabletter. Om jag får i mig allt blir resultatet
illamående som ibland leder till...ja, ni kan nog klura ut det själva.
Så sitter nu och kämpar att hålla äckelvattnet kvar i mig. Ugh...

Jag hade tänkt att ha rejäl vårstädning idag men tack vare huvudvärken
så sköt jag på det sysslandet till imorgon. Vilket jag inte har något emot.
För har lägenheten för mig själv fram tills ca 16.30. Sweet Dude !!
Jag föredrar att vara själv när jag storstädar, blir lättare på det viset.

Usch, nu börjar illamåendet öka på rejält här :(
Jag ska nog gå ut på balkongen och sätta mig, frisk luft brukar hjälpa.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Awww, stackars lille söta kissemiss, hoppas du mår bättre idag, om inte annat krya på dig, luv u! <3333